chiapudding & växelflak

 
Torsdag och tillbaka till skolan igen, däremot med en liten sovmorgon som blev en bra start på morgonen.
Åt för ovanlighetens skull nåt annat än gröt eller fil till frukost, nämligen chiapudding.
Var tvungen att prova eftersom Jonna har sagt att det är så gott, och jag måste medge att det faktiskt inte var så dåligt som jag trodde. Kanske inte de godaste jag ätit men helt ok! Recommend recommend!
 
Skoldagen kan väll egentligen sammanfattas med tre ord, kall, lång och extremt oklar.
Hela morgonen satt vi egentligen bara och vänt. Som vanligt. Eftersom det ALLTID är kaos!!
Så jag skulle faktiskt vilja påstå att vi lika bra kunde börjat efter lunch..
 
Lunchen var förövrigt extremt dålig. Fiskpytt. Inte min favoritmat så att säga, Som tur var har jag ju alltid med typ 5 frukter så jag överlevde ändå;)
 
Efter lunchen drog vi äntligen igång och gick igenom lastväxlare, lastflak och även dumper. Så det var ändå en ganska rolig eftermiddag. Var extremt ovant att köra dumper men sjukt kul att testa!
Så imorgon lär det helt enkelt bli fortsättning av det vi jobbat med idag.
Sen ska ja även (förhoppningsvis) hinna med att skriva provet om lastsäkring som jag missade under onsdagen.